Årets Køb Dansk kampagne er blevet lanceret af Dansk Gartneri og er en hyldest til alt, som gror i Danmark: Mennesker, planter, frugt og grønt.
Køb dansk i sæson kampagne
15.08.2017Årets Køb Dansk kampagne er blevet lanceret af Dansk Gartneri og er en hyldest til alt, som gror i Danmark: Mennesker, planter, frugt og grønt
Ambitionen med kampagnen er at vække stolthed over at bo i et land, hvor miljø prioriteres højt samtidigt med, der fokuseres på høj fødevaresikkerhed og lavt pesticidindhold i danske grøntvarer.
Kampagnen består af ialt 4 film. Den første er en generel film omkring hvorfor, det er godt at gro i Danmark. I de to følgende film fortæller 2 udvalgte gartnere om hvorfor, de mener, danske grøntvarer er noget helt specielt. Slutteligt stiller kampagnen danske forbrugere spørgsmålet om hvordan, de vælger frugt og grønt uden pesticider.
Se alle 4 film nedenfor:
I Danmark er det godt at gro
Mød en gartner: Axel Månsson
Mød en gartner: Kristoffer Lollesgaard
Hvordan vælger du frugt og grønt med færrest pesticider?
Se mere på osdergror.dk
GÅ TILBAGE